Foto: Privātais arhīvs

Aizvadītajā nedēļā, pulcējot Holivudas slavenības un pasaules modes ekspertus, Ņujorkā pasaules pirmizrādi piedzīvoja zīmola H&M jaunā pavasara/vasaras kolekcija, kas tapusi sadarbībā ar dizaineri Martinu Margielu. Pasākumā piedalījās arī modes blogere un žurnāla Deko galvenā redaktore Agnese Kleina (attēlā).

”Tradicionāli jauno kolekciju prezentēšana notiek ar atklāšanas pasākumu, kuram seko modes skate, un apmeklētāji vienkārši sēž un vēro notiekošo. Tomēr šī skate norisinājās pavisam neierastā veidā, kas arī bija tās trumpis, jo uzrunāja visas maņas.

Man ļoti patika tas, ka apģērbi, kas it kā spēlēja pasākuma galveno lomu, reizē bija un nebija uzmanības centrā, jo jaunā kolekcija tika prezentēta caur dažādām mākslas performancēm, izmantojot fotogrāfijas, akrobātikas elementus un moderno deju," sarunā ar DELFI Izklaidi stāsta Agnese.

Modes skates atšķirīgo noskaņu radīja arī tās norises vieta - pamesta deviņstāvu ēka Ņujorkas centrā, kas pazīstama kā Beekman Street Palace un pavisam drīz pārtaps par luksusa viesnīcu.

”Grandiozo pasākuma noskaņu radīja tieši iespaidīgās ēkas atmosfēra. Ēkas lifts darbojās tikai līdz ceturtajam stāvam, un pasākuma apmeklētājiem uz devīto stāvu, kur norisinājās jaunās kolekcijas prezentācija, kā arī bija iekārtots īpašs pop-up veikaliņš, nācās kāpt pašiem. Tāpat sanākušos viesus priecēja radoša interpretācija par tik ierasto sarkano paklāju un foto sienu," stāsta blogere.

Baudot pasākuma priekšnesumus, Kleina sastapusi ne vienu vien pasaules mēroga slavenību, kuru lokā bija gan tādas kinozvaigznes kā Mena Suvari, Sāra Džesika Pārkere, Džuliana Mūra, Selma Blēra, Alans Kamings un Čeiss Kraufords, gan populārais mūziķis un producents Kanje Vests.

Ar elitārajiem viesiem Agnesei gan nav bijusi izdevība aprunāties, tomēr, iepērkoties pop-up veikaliņā, novērots, ka arī slavenības par jaunākajiem apģērbu modeļiem cīnās gluži kā parasti mirstīgie.

”Vai VIP viesi nodevās mākslai un šopingu atstāja uz vēlāku? Lika pagaidīt! Rindas un spiešanās, liekot lietā elkoņus un aizmirstot par pieklājību, milzīgi maisi un vēl milzīgākas summas, iesistas čekos pie kases," savā blogā raksta Agnese.

Arī pati blogere, izmantojot ekskluzīvo iespēju iegādāties jaunās kolekcijas apģērbus un aksesuārus pirms to iznākšanas visiem pieejamā tirdzniecībā, savā īpašumā ieguvusi jaunās kolekcijas pārdotākos darbus - clutch somiņu, kas veidota kā rozā konfekšu papīrītis, mākslīgo matu kaklarotas, kā arī mēteli segas formā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!